2012. október 9., kedd

A freeblogról

Sok mindent szerettem a freeblogban, és bár volt, amit nem, mivel hűséges típus vagyok, kitartottam. Beletörődtem, hogy az én sablonomban a címsorok végérvényesen elcsúsztak, hogy nem lehet oda helyezni a képet, ahová szeretném, hogy az alapbeállításban nem lehet sortávot, betűtípust és hasonlókat állítani, csak minden bejegyzésben egyenként. Elfogadtam, hogy időnként köhög és prüszköl, sőt, néha kidől. Megértettem, amikor szerver megbetegedett és bejegyzések garmadája ment a levesbe. De hogy több mint fél éve nem működik a kereső, cserébe viszont mindent elárasztanak a spamblogok, az számomra azt mutatja, hogy gyógyulásban reménykedni felesleges.

Így hát fájó szívvel bár, de a minden vég egy új kezdet mottóval MOSTANTÓL ITT, a múlt emlékei továbbra is olvashatók amott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése